Εμφανίζονται 12 τίτλοι με αναζήτηση: Μνημεία που αναφέρονται από αρχαίους στην ευρύτερη περιοχή: "ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ Πόλη ΒΟΙΩΤΙΑ" .
ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ (Αρχαιολογικός χώρος) ΒΟΙΩΤΙΑ
Οταν ένα κακό πνεύμα είχε καθήσει πάνω σε βράχο του Ορχομενού και λυμαινόταν την περιοχή, το μαντείο έδωσε χρησμό στους Ορχομενίους να κάνουν τα εξής: να βρουν ό,τι λείψανο του Ακταίωνα υπήρχε και να το θάψουν, και να φτιάξουν ένα μπρούτζινο ομοίωμα του πνεύματος για να το δέσουν στο βράχο, ώστε να μη μπορεί να φύγει. Οι Ορχομένιοι έφτιαξαν το άγαλμα, το έδεσαν στο βράχο και έκαναν και ετήσιους εναγισμούς για τον Ακταίωνα (Παυσ. 9,38,5).
Dionysos at Orchomenos, later RE-dedicated on Mt. Helikon by Sulla.
Ο Παυσανίας το αναφέρει μόνο ονομαστικά, χωρίς να μας δίνει περισσότερες πληροφορίες (Παυσ. 9,38,1).
Το πιο αρχαίο Ιερό στον Ορχομενό. Εκεί υπήρχαν λίθοι που έλεγαν πως είχαν πέσει από τον ουρανό και λίθινα αγάλματα των Χαρίτων (Παυσ. 9,38,1).
...They were changed into comets by Pluto and Persephone, and had a sanctuary near Orchomenus (Ovid, Met.xiii. 685). [p. 1031]
(Pint. de Orac. Defect. 44.)
ΤΕΓΥΡΑ (Αρχαία πόλη) ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ
Oracle of Tegyra. This lay not far from Abae, but just within the Boeotian frontier. Plutarch tells us that it flourished chiefly in the Persian wars, when it had a high priest Echecrates (Pelopid. 16), and promised the Greeks the victory over the Persians (Defect. Orac. 5). Tegyra was on one occasion declared by the Pythia herself to have been the birthplace of Apollo (Plutarch, Pelopid. 16; Defect. Orac. 5; Steph. Byz. s. v. Tegura).
This text is from: A Dictionary of Greek and Roman Antiquities (1890) (eds. William Smith, LLD, William Wayte, G. E. Marindin). Cited July 2004 from The Perseus Project URL below, which contains interesting hyperlinks
ΥΗΤΤΟΣ (Αρχαία πόλη) ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ
One was at Hyettus in Boeotia (Pausan. ix. 36, § 6); another at Bura, in Achaia. Those who consulted it prayed and put their questions, and then cast four dice painted with figures, and the answer was given according to the position of these figures (Pausan. vii. 25, § 6). Another oracle of Heracles was at Gades (Dio Cass. lxxvii. 20). Like Asclepius, Heracles was almost to be reckoned as a god; had he been merely the Greek son of Zeus and Alcmena, this would not have been so: but he was identified with foreign deities, such as Melkart.
ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ (Αρχαιολογικός χώρος) ΒΟΙΩΤΙΑ
Βρισκόταν σε απόσταση εφτά σταδίων από τον Ορχομενό. Στο ναό αυτό υπήρχε και λατρευτικό άγαλμα του Ηρακλή (Παυσ. 9,38,6).
ΥΗΤΤΟΣ (Αρχαία πόλη) ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ
Σ' αυτό το ναό πήγαιναν άρρωστοι για να γιατρευτούν. Το άγαλμα του Ηρακλή δεν ήταν έργο τέχνης, αλλά λίθος αργός (Παυσ. 9,24,3).
ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ (Αρχαιολογικός χώρος) ΒΟΙΩΤΙΑ
(Παυσ. 9,38,3).
Η παράδοση έλεγε ότι τα κόκκαλα του Ησίοδου τα έφεραν στον Ορχομενό από τη Ναυπακτία μετά από χρησμό, για να σωθούν από επιδημική αρρώστια. Ο χρησμός έλεγε ότι τη θέση όπου βρίσκονταν τα κόκκαλα θα την υποδείκνυε μια κουρούνα (Παυσ. 9,38,3-4).
Λάβετε το καθημερινό newsletter με τα πιο σημαντικά νέα της τουριστικής βιομηχανίας.
Εγγραφείτε τώρα!