Εμφανίζονται 15 τίτλοι με αναζήτηση: Μνημεία που αναφέρονται από αρχαίους στην ευρύτερη περιοχή: "ΙΖΜΙΡ Επαρχία ΤΟΥΡΚΙΑ" .
ΤΗΜΝΟΣ (Αρχαία πόλη) ΤΟΥΡΚΙΑ
Ηταν φτιαγμένο από θάλλουσα μυρτιά. Σύμφωνα με την παράδοση το είχε αφιερώσει ο Πέλοπας για να εξευμενίσει την Αφροδίτη πριν το γάμο του με την Ιπποδάμεια (Παυσ. 5,13,7).
ΓΡΥΝΕΙΑ (Αρχαία πόλη) ΤΟΥΡΚΙΑ
Το Ιερό βρισκόταν μέσα σε άλσος αφιερωμένο στον Απόλλωνα, όπου υπήρχαν όλων των ειδών τα δέντρα (Παυσ. 1,21,7).
Oracle at Gryneia or Grynium. The principal oracle among the Aeolic cities of Asia Minor. (Strabo, xiii. p. 622; Verg. Eclog. vi. 72; Aen. iv. 345; Pausan. i. 21, § 7; Athen. iv. p. 149 d; Hecat. Fragm. 211.) The town itself is mentioned in Herodotus (i. 149), and appears from Strabo to have been dependent on Myrina; and as Myrina sent tribute to Delphi (Plut. Pyth. Orac. 16), the Grynean oracle was no doubt an offshoot from Delphi.
ΚΛΑΡΟΣ (Αρχαίο ιερό) ΤΟΥΡΚΙΑ
Οι Κολοφώνιοι έλεγαν ότι το Ιερό και το μαντείο ήταν πολύ παλιά (Παυσ. 7,3,1).
Oracle of Claros. This was situated north of Miletus, near Colophon. It was said to have been founded by Cretans under Rhacius, who were joined afterwards by a Theban colony sent out under the auspices of the Delphic oracle, at an extremely early date. Manto, daughter of Tiresias, was among the Thebans; she married Rhacius, and their son was the prophet Mopsus, from whom the prophets of Claros may have traced their descent; but this is doubtful, (Pansan. vii. 3, § § 1, 2.) In later times, the prophets were generally taken from Miletus (Tac. Ann. ii. 54). The oracle at Claros had its centre in a cave with a beautiful clear pool in it, near a sacred wood, in which, it was said, there were no serpents (Aelian, Hist. Anim. x. 49). We hear but little of this oracle in early times: Alexander was said to have been encouraged by it in a design he had of rebuilding Smyrna (Pausan. vii. 5, § 1). A prophet, who drank the sacred water, was the revealer of the divine will (Tac. l. c.) and pronounced oracles in verse, answering the questioner without even having heard the question. The cynic philosopher Oenomaus of Gadara (in the 2nd century A.D.) was, however, by no means impressed with the truthfulness of the replies (Oenom. ap. Euseb. Praep. Evang. v. 2). Germanicus consulted this oracle, which was said to have prophesied his death (Tac. l. c.); it was sometimes consulted by letter (Ovid, Fast. i. 20); and it was patronised by Apollonius of Tyana (Philostr. Vit. Apoll. iv. 1) and Alexander of Abonotichos (Lucian, Pseudom. 29). Inscriptions prove that its fame extended even to Britain. Porphyry (ad Aneb. p. 3) and Iamblichus (Myst. iii. 11) speak of it, but after that time it is unmentioned.
This text is from: A Dictionary of Greek and Roman Antiquities (1890) (eds. William Smith, LLD, William Wayte, G. E. Marindin). Cited July 2004 from The Perseus Project URL below, which contains interesting hyperlinks
ΤΕΩΣ (Αρχαία πόλη) ΤΟΥΡΚΙΑ
Υπήρχε και ιερός περίβολος για το θεό (Παυσ. 7,24,5).
ΕΡΥΘΡΑΙ (Αρχαία πόλη) ΤΟΥΡΚΙΑ
Το λατρευτικό άγαλμα ήταν ξύλινο και παρίστανε τη θεά καθιστή, με ρόκκες στα χέρια και διάδημα στο κεφάλι. Εξω από την είσοδο του Ναού υπήρχαν γλυπτικές εικόνες των Χαρίτων και των Ωρών. Από την τεχνική τόσο του λατρευτικού αγάλματος όσο και των γλυπτικών αυτών εικόνων ο Παυσανίας συμπέρανε ότι ήταν μάλλον έργα του Ενδοίου (Παυσ. 7,5,9).
Ναός του Ηρακλή. Για λατρευτικό άγαλμα είχαν τη σχεδία με την οποία ο Ηρακλής είχε αποπλεύσει από την Τύρο της Φοινίκης, την οποία είχαν τραβήξει στη στεριά με τριχιά φτιαγμένη από τα μαλλιά γυναικών από τη Θράκη (Παυσ. 7,5,5-8).
ΠΕΡΓΑΜΟΣ (Αρχαία πόλη) ΤΟΥΡΚΙΑ
Η είσοδος στο Ναό αυτό απαγορευόταν σε εκείνους που είχαν θυσιάσει στον Τήλεφο πριν πλυθούν (Παυσ. 5,13,3).
ΦΩΚΑΙΑ (Αρχαία πόλη) ΤΟΥΡΚΙΑ
Τον έκαψαν οι Πέρσες και ο Παυσανίας αναφέρει ότι ακόμα και καμένος ήταν αξιοθαύμαστος (Παυσ. 7,5,4).
ΚΟΛΟΦΩΝ (Αρχαία πόλη) ΤΟΥΡΚΙΑ
Ο Λυσίμαχος υποχρέωσε πολλούς κατοίκους της Ιωνίας να εγκαταλείψουν τις πόλεις τους και να εγκατασταθούν στη νέα Εφεσο. Οι Κολοφώνιοι και οι Σμυρναίοι του αντιστάθηκαν και ο τάφος όσων σκοτώθηκαν στη μάχη βρισκόταν στο δρόμο Κολοφώνας - Κλάρου (Παυσ. 7,3,4).
ΛΕΒΕΔΟΣ (Αρχαία πόλη) ΤΟΥΡΚΙΑ
Βρισκόταν στα αριστερά του δρόμου Κολοφώνας - Λεβέδου, μετά τον ποταμό Καλάοντα (Παυσ. 7,3,5).
ΠΕΡΓΑΜΟΣ (Αρχαία πόλη) ΤΟΥΡΚΙΑ
Η Αύγη είχε παντρευτεί το βασιλιά της Μυσίας Τεύθραντα. Ο τάφος της ήταν σωρός χώματος μέσα σε λίθινο κρηπίδωμα και ήταν διακοσμημένος με ένα χάλκινο άγαλμα γυμνής γυναίκας (Παυσ. 8,4,9).
Τον τάφο αυτό, όπως και εκείνον στη χώρα των Εβραίων, ο Παυσανίας τον παρουσιάζει σαν απόδειξη ότι η γενιά των Σειληνών ήταν θνητή (Παυσ. 6,24,8).
ΚΛΑΖΟΜΕΝΕΣ (Αρχαία πόλη) ΤΟΥΡΚΙΑ
Ο Πύρρος ήταν ένας βοσκός για τον οποίο οι Κλαζομένιοι είχαν κάποια παράδοση (Παυσ. 7,5,11).
Λάβετε το καθημερινό newsletter με τα πιο σημαντικά νέα της τουριστικής βιομηχανίας.
Εγγραφείτε τώρα!