Εμφανίζονται 5 τίτλοι με αναζήτηση: Πληροφορίες για τον τόπο στην ευρύτερη περιοχή: "ΛΟΓΓΑ Κωμόπολη ΑΙΠΕΙΑ" .
ΚΟΛΩΝΙΔΕΣ (Αρχαία πόλη) ΑΙΠΕΙΑ
Colonides, Kolonides. A town in the SW. of Messenia, described by Pausanias as
standing upon a height at a short distance from the sea, and 40 stadia from Asine.
The inhabitants affirmed that they were not Messenians, but a colony led from
Athens by Colaenus. It is mentioned by Plutarch (Philop. 18) under the name of
Colonis (Kolonis) as a place which Philopoemen marched to relieve; but according
to the narrative of Livy (xxxix. 49) Corone was the place towards which Philopoemen
marched. The site of Colonides is uncertain. Leake places it upon the Messenian
gulf at Kastelia, where are some remains of ancient buildings, N. of Koroni, the
site of Asine; but the French commission suppose it to have stood on the bay of
Phoenicus, NW. of the promontory Acritas.
This text is from: Dictionary of Greek and Roman Geography (1854) (ed. William Smith, LLD). Cited June 2004 from The Perseus Project URL below, which contains interesting hyperlinks
ΝΕΑ ΚΟΡΩΝΗ (Χωριό) ΑΙΠΕΙΑ
About 80 stadia from ancient Koroni (at Petalidi, cf. p. 463) was
located (Paus. 4.34.7) the ancient Sanctuary of Apollo Kory(n)thos, where two
cult statues of the god were displayed. During the excavations of Versakis, which
were held N of the Kandianika village, a part of this sanctuary was discovered.
The cult of Apollo started during the early archaic period and continued until
the end of the Roman era. Four temples were built, of which the 3d (g) peripteral
with 6 x 12 columns dating back to the archaic period was erected on the spot
of the 1st (d). The 4th (a), built close to the 2d (b), during the Hellenistic
period, survived through the Roman period. There was a guesthouse and, at least
during the Roman period, a triclinium. On the site of the 3d temple was built
an Early Christian basilica and later the St. Andreas Church.
Among the bronze finds of the sanctuary should be mentioned archaic
and Classical idols (one depicting a hoplite), and especially swords and spear-butts
with engraved dedications to Athena and Apollo (Apollo may originally have been
worshiped as a warlike god, though later he was greatly honored as healer of diseases).
G. S. Korres, ed.
This text is from: The Princeton encyclopedia of classical sites,
Princeton University Press 1976. Cited Nov 2002 from
Perseus Project URL below, which contains bibliography & interesting hyperlinks.
ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ (Οικισμός) ΑΙΠΕΙΑ
Η περιοχή του Αγ. Ανδρέα θεωρείται αρχαιολογικός τόπος και μεταξύ του οικισμού και της Λογγάς υπήρχε ο αρχαίος ναός του Απόλλωνα, ενώ η αρχαιολογική σκαπάνη έχει φέρει στο φως ένα ορειχάλκινο αγαλματίδιο που παριστάνει έναν τοξότη, αρχαίους τάφους, μικρή ορειχάλκινη καμπάνα με λατινική ημερομηνία 1634 (Αγ. Ανδρέας), μαρμάρινο βυζαντινό θωράκιο με γλυπτό βυζαντινό σταυρό με γράμματα «Α-Ω» και μαρμάρινους κίονες με βυζαντινές διακοσμίσεις σταυρών, ροδάκων και δαφνών. Ανάμεσα στο Πεταλίδι και τη Λογγά υπήρχε και «πόλισμα» με ιερό της Ινούς.
Το απόσπασμα παρατίθεται τον Μάρτιο 2003 από την ακόλουθη ιστοσελίδα, με φωτογραφία, της Νομαρχιακής Επιτροπής Τουριστικής Προβολής Μεσσηνίας
ΛΟΓΓΑ (Κωμόπολη) ΑΙΠΕΙΑ
Αλλοτε υπαγόταν στον τέως Δήμο Αίπειας. Πριν το 1900 η Λογγά ήταν μικρό χωριό. Μεγαλύτερος ήταν ο οικισμός Αγ.Ανδρέας, το τουριστικό θέρετρο της περιοχής, όπου μπροστά του απλώνεται η θάλασσα του Μεσσηνιακού Κόλπου με φόντο τον Ταϋγετο και τις θαμπωτικές ακρογιαλιές της Μεσσηνιακής Μάνης. Σύμφωνα με τον Ανδρόνικο η Λογγά υπήρχε κατά τους χρόνους των Σαρακηνών της Κρήτης, κατελήφθη από τους Ενετούς το 1209 κατά τη Φραγκοκρατία και μετά από τους Τούρκους, οπότε αναγκάστηκαν αρκετοί κάτοικοι να μετακομίσουν ψηλότερα και να κτίσουν την πόλη για να μην έχουν φόβο από τις Βενετσάνικες γαλέρες και τις τουρκικές αρμάδες, που δέσποζαν των παραλίων. Νότια της Λογγάς βρίσκονται ερείπια κτιρίων της Τουρκοκρατίας, ενώ όλοι οι παλιοί καλντερημωτοί δρόμοι της Λογγάς είναι φτιαγμένοι κατά την παράδοση από τον Πασά -Αλή. Τους απέραντους ελαιώνες της πυρπόλησε ο Ιμπραήμ το 1827 για εκδίκηση των κατοίκων, επειδή πολέμησαν σε διάφορες μάχες εναντίον του.
Το απόσπασμα παρατίθεται τον Μάρτιο 2003 από την ακόλουθη ιστοσελίδα, με φωτογραφία, της Νομαρχιακής Επιτροπής Τουριστικής Προβολής Μεσσηνίας
Λάβετε το καθημερινό newsletter με τα πιο σημαντικά νέα της τουριστικής βιομηχανίας.
Εγγραφείτε τώρα!