Εμφανίζονται 100 (επί συνόλου 193) τίτλοι με αναζήτηση: Εορτές & πανηγύρια στην ευρύτερη περιοχή: "ΕΒΡΟΣ Νομός ΕΛΛΑΔΑ" .
ΑΛΕΠΟΧΩΡΙ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ (Χωριό) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
25/2/2001
ΑΣΒΕΣΤΑΔΕΣ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
18/2/2001
ΑΣΠΡΟΝΕΡΙ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ (Πόλη) ΕΒΡΟΣ
Η αναβίωση του εθίμου του Κιοπέκ - Μπέη την τελευταία Δευτέρα πριν από τις Απόκριες, ενός καθαρά Διονυσιακού δρωμένου το οποίο κατά την Τουρκοκρατία πήρε την τελική του μορφή και στο Διδυμότειχο πρόσθεσε και τον αστικό στον αρχικό, αγροτικό του χαρακτήρα. Παράλληλα η αναβίωση του εθίμου σε κάποια από τα χωριά της περιοχής επαναφέρει τον αρχικό, αγροτικό και πιο βίαιο, Διονυσιακό χαρακτήρα του δρωμένου.
ΔΟΞΑ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
ΕΛΛΗΝΟΧΩΡΙ (Κωμόπολη) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
25/2/2001
ΚΑΒΥΛΗ (Κωμόπολη) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
26/2/2001
ΚΑΣΤΑΝΙΕΣ (Κωμόπολη) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
19/2/2001
ΚΟΥΦΟΒΟΥΝΟ (Κωμόπολη) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
25/2/2001
ΚΥΑΝΗ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
25/2/2001
ΛΑΔΗ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
ΜΑΥΡΟΚΚΛΗΣΙ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΞΙΠΑΡΑ (Χωριό) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
26/2/2001
ΜΕΤΑΞΑΔΕΣ (Κωμόπολη) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
ΝΕΑ ΒΥΣΣΑ (Κωμόπολη) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
19/2/2001
ΠΑΛΙΟΥΡΙ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΣ (Χωριό) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
ΠΕΤΡΩΤΑ (Χωριό) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
26/2
ΠΟΙΜΕΝΙΚΟ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
25/2/2001
ΠΡΩΤΟΚΚΛΗΣΙ (Κωμόπολη) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
26/2/2001
ΡΙΖΙΑ (Κωμόπολη) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
19/2/2001
25/2/2001
ΣΙΤΟΧΩΡΙ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
19/2/2001
ΣΟΥΦΛΙ (Κωμόπολη) ΕΒΡΟΣ
25/2/2001
ΦΕΡΕΣ (Κωμόπολη) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
ΧΑΝΔΡΑΣ (Χωριό) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
25/2/2001
ΧΙΟΝΑΔΕΣ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
ΑΝΘΕΙΑ (Χωριό) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΣΒΕΣΤΑΔΕΣ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
24/12/2001
ΒΡΥΣΟΥΛΑ (Χωριό) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
14/11
ΔΑΔΙΑ (Χωριό) ΣΟΥΦΛΙ
6/1/2002
Ενδιαφέρον έθιμο, που στο χώρο της Θράκης μόνο στη Δαδιά παρατηρείται, είναι η περιφορά των Αγίων Εικόνων της Εκκλησίας, γύρω από το χωριό, σε ρυθμό τροχάδην και με τις κραυγές "Κύριε Ελέησον", την ημέρα των Θεοφανίων. Αποσκοπεί στη δημιουργία ενός ιερού προστατευτικού κλοιού, τον οποίο δεν μπορούν να διαβούν τα κακά πνεύματα και οι επιδημίες, για να κάνουν κακό στους χωριανούς και στα ζώα τους.
18/1/2002
Η Ζωοθυσία (κουρμπάνι), κατά την εορτή του Αγίου Αθανασίου (18 Ιανουαρίου)
Μετά την τελετή της Ανάστασης.
ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ (Πόλη) ΕΒΡΟΣ
18/1/2002
ΔΙΚΑΙΑ (Κωμόπολη) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
1/1
Νέοι μεταμφιεσμένοι σε καμήλα, γυρνούν στα σπίτια του χωριού με συνοδεία φλογέρας και νταούλια, με μουσική στο ρυθμό μπαϊτούσκας. Η καμήλα προσκυνά και οι νοικοκυραίοι την αμείβουν με λουκάνικα και χρήματα.
1/3
Ο Αγιος Τρύφων θεωρείται προστάτης των αμπελιών. Την 1η Μαρτίου γίνεται αγιασμός και ράντισμα των κλημάτων, για να είναι ευλογημένη και πλούσια η παραγωγή. Την ημέρα αυτή, οι αμπελουργοί πρέπει να μην κλαδεύουν το αμπέλι τους, κάποιος δε που δεν ακολούθησε την παράδοση τραυματίστηκε με το κλαδευτήρι του. Του επεισοδίου αυτού γίνεται αναπαράσταση στα Δίκαια ανήμερα της εορτής του Αγίου Τρύφωνα, σε ύψωμα όπου υπάρχει εκκλησάκι του και έχει διαρρυθμιστεί ανάλογος χώρος με αμπέλια, περίπτερα και χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων. 'Ενας χωρικός ντυμένος με την παλιά στολή του προβαίνει σε κλάδεμα του αμπελιού του και τραυματίζεται επειδή παραβαίνει την εντολή. Ακολουθεί θεραπεία με την επίκληση του Αγίου, ράντισμα των αμπελιών με τον αγιασμό και διασκέδαση με τοπικό κρασί και πολλά εδέσματα. Το απόγευμα γίνεται χορός στην πλατεία και κοπή ειδικής πίτας και διανομή των κομματιών. Σε όποιον θα τύχει παράς, θα είναι το επόμενο έτος ο "Τρύφωνας", ο πρωταγωνιστής δηλαδή του εθίμου.
Το απόσπασμα παρατίθεται τον Σεπτέμβριο 2003 από την ακόλουθη ιστοσελίδα της Αναπτυξιακής Εταιρίας Αλεξανδρούπολης
ΚΑΣΤΑΝΙΕΣ (Κωμόπολη) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
24/12/2002
ΚΟΡΝΟΦΩΛΙΑ (Χωριό) ΣΟΥΦΛΙ
18/1/2002
Κουρμπάνι (Ζωοθυσία).Διατηρείται από την αρχαιότητα και θυμίζει τις θυσίες προς τιμήν των θεών ή θεοποιημένων ηρώων. Στην Κορνοφωλιά, γίνεται η εορτή του Αγίου Αθανασίου (18 Ιανουαρίου), η εκκλησία του οποίου, βρίσκεται στο νεκροταφείο του χωριού και κατά την παράδοση, ήταν το "κρυφό σχολειό" της περιοχής και πολιούχος του χωριού. Το φαγητό από το "κουρμπάνι", μαγειρεύεται το βράδυ της παραμονής και ανήμερα της γιορτής, διανέμεται σε όλες τις οικογένειες του χωριού.
Το απόσπασμα παρατίθεται τον Σεπτέμβριο 2003 από την ακόλουθη ιστοσελίδα της Αναπτυξιακής Εταιρίας Αλεξανδρούπολης
25/12/2002
Θίασοι μεταμφιεσμένων, έλεγαν τα κάλαντα σε κάθε σπίτι του χωριού, ανήμερα τα Χριστούγεννα, μαζεύοντας δώρα.
"Π' αρχόντ(ι)κα σπίτια βγαίνουμι σ' αρχόντικο θα μπούμι, δε βγαιν'(ει)ς κουρτσούδα μ' να μι δγείς πούρθα στου μαχαλά σου, χρυσή πλιξούδα σούφιρα να πλέξεις τα μαλλιά σου...".
Τη δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων, όλος ο θίασος των μεταμφιεσμένων, μετά τη λήξη της λειτουργίας, συγκεντρώνεται στην κεντρική πλατεία κι επιδίδεται σε χορούς με συνοδεία γκάιντας και συμμετοχή όλων των κατοίκων. Στα διαλείμματα, εκφωνούνται σατυρικοί λόγοι και ποιήματα για τα στραβά κι ανάποδα του χωριού. Αυτή, η Διονυσιακού χαρακτήρα γιορτή με το σατυρικό της μέρος που γίνονταν για την ευετηρία (καλοχρονιά), μαρτυρεί την επιβίωση των αρχαίων προχριστιανικών παραδόσεων.
Το απόσπασμα παρατίθεται τον Σεπτέμβριο 2003 από την ακόλουθη ιστοσελίδα της Αναπτυξιακής Εταιρίας Αλεξανδρούπολης
ΛΑΒΑΡΑ (Κωμόπολη) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
24/12 - 26/12
Ρουγκάτσια λέγονται οι μεταμφιεσμένοι σε πολλά μέρη της Βόρειας Ελλάδας
που τραγουδούν τα κάλαντα. Στα Λάβαρα αποτελούνται από δύο παρέες [όσες και οι
συνοικίες] και το βράδυ της παραμονής των Χριστουγέννων ανταμώνουν στην παλιά
εκκλησία του Αγίου Αθανασίου, όπου έλεγαν εναλλάξ κάθε ομάδα του Χριστού το τραγούδι.
Eτσι γίνονταν το "'Aνοιγμα στα Ρουγκάτσια".
Το πρωί των Χριστουγέννων οι δύο ομάδες ξεκινούσαν από τα υψώματα
του χωριού κι επισκέπτονταν όλα τα σπίτια ψάλλοντας μαζί με τα κάλαντα και διάφορα
"παινέματα" για τους κατοίκους κάθε σπιτιού π.χ. όπου είχε κορίτσι για παντρειά.
"Ιδώ μπαχτσές εκεί μπαχτσές στη μέση τα λουλούδια, έλα κισιργιανίσμ' αγάπη μου
κινούργια..."
Σήμερα το έθιμο αυτό τελείται στον κεντρικό δρόμο των Λαβάρων τις
πρωινές ώρες της πρώτης ημέρας της εορτής των Χριστουγέννων για τους οδηγούς των
διερχόμενων αυτοκινήτων.
ΛΟΥΤΡΟ (Κωμόπολη) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Η κλοπή των αμαξιών από τις αυλές την παραμονή της εορτής των Αγίων Θεοδώρων, (1ο Σάββατο της Μεγάλης Σαρακοστής). Αυτό, το έκαναν οι νέοι που ήταν σε ηλικία γάμου στα σπίτια που είχαν κορίτσια σε ανάλογη ηλικία. Τα αμάξια σπρώχνονταν με τα χέρια κρυφά και οδηγούνταν στην πλατεία. Η απαγωγή του αμαξιού έδειχνε το ενδιαφέρον που υπήρχε για τη νέα του σπιτιού. Σήμερα που δεν υπάρχουν αμάξια, "κλέβεται" από την αυλή κάτι άλλο που μπορεί να μεταφερθεί.
Το απόσπασμα παρατίθεται τον Σεπτέμβριο 2003 από την ακόλουθη ιστοσελίδα της Αναπτυξιακής Εταιρίας Αλεξανδρούπολης
ΜΑΪΣΤΡΟΣ (Συνοικία) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
18/1/2002
ΜΑΝΗ (Κωμόπολη) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
24/12/2001 - 26/12/2001
ΜΑΡΑΣΙΑ (Χωριό) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
24/6
ΝΕΑ ΒΥΣΣΑ (Κωμόπολη) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
6/1/2002
25/12
ΠΕΤΡΑΔΕΣ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
25/12/2001
ΡΙΖΙΑ (Κωμόπολη) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
1/1/2002
Νέοι μεταμφιεσμένοι σε καμήλα, γυρνούν στα σπίτια του χωριού με συνοδεία φλογέρας και νταούλια, με μουσική στο ρυθμό μπαϊτούσκας. Η καμήλα προσκυνά και οι νοικοκυραίοι την αμείβουν με λουκάνικα και χρήματα.
24/12/2001
31/12/2001
ΤΡΙΓΩΝΟ (Δήμος) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
Η ακολουθία του "Μπέη" που αποτελείται από τον ίδιο, την "καντίνα", χωρικό ντυμένο γύφτισσα, το "μωρό" (ξύλο τυλιγμένο με πάνες), τους "αράπηδες" και τον "κριτή", επισκέπτεται όλα τα σπίτια που έχουν ευπρεπιστεί γι' αυτό το σκοπό. Οι ακόλουθοι του "Μπέη", επιθεωρούν τα αγροτικά εργαλεία και στην περίπτωση που δεν τα βρουν τακτοποιημένα, επιβάλλουν ως ποινή το "καλίγωμα" (πετάλωμα) του νοικοκύρη, απ' το οποίο εκείνος απαλλάσσεται πληρώνοντας πρόστιμο. Η ίδια ποινή επιβάλλεται σε όποιον πειράξει το "μωρό", της "καντίνας". Σε κάθε σπίτι προσφέρονται κεράσματα από τις νοικοκυρές και στάρι ή καλαμπόκι από τους άντρες. Φεύγοντας ο "Μπέης" σκορπά το σπόρο γύρω ευχόμενος καλή εσοδεία. Με το τελείωμα των επισκέψεων η πομπή καταλήγει στην πλατεία, όπου γίνεται αναπαράσταση οργώματος, σποράς, θερισμού και αλωνίσματος και τέλος βιασμού της "καντίνας", από τον "Μπέη". Ακολουθούν παλαίστρα, γαϊδουρομαχίες και κυκλικός χορός με όλους τους παρευρισκομένους.
Γίνεται φανερό, ότι όλα αυτά αποσκοπούν να βοηθήσουν τη γη με μαγικό τρόπο να σκορπίσει για να εξασφαλιστεί έτσι καλή και παραγωγική χρονιά.
Το έθιμο αυτό, είχε περιγράψει για πρώτη φορά, ο Θρακιώτης ποιητής Γεώργιος Βιζυηνός το 1888, με τίτλο "Οι καλόγεροι και η λατρεία του Διονύσου εν Θράκη".
Το απόσπασμα παρατίθεται τον Σεπτέμβριο 2003 από την ακόλουθη ιστοσελίδα της Αναπτυξιακής Εταιρίας Αλεξανδρούπολης
ΤΡΙΦΥΛΛΙ (Χωριό) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
6/1
ΤΥΧΕΡΟ (Κωμόπολη) ΣΟΥΦΛΙ
24/12/2001
Κάλαντα από μεταμφιεσμένους νέους που φώναζαν παρακλητικά Τσι-Τσι, στην περίπτωση που δεν τους δέχονταν κάποια νοικοκυριά.
ΦΥΛΑΚΤΟ (Χωριό) ΣΟΥΦΛΙ
24/12/2001
Το Eθιμο της Κορτοπούλας. Παλιότερα γινόταν την παραμονή των Χριστουγέννων. Τώρα την πρώτη ημέρα, μετά τη θεία λειτουργία. Μια ομάδα Καλαντάρηδων λέει τα κάλαντα σε όλα τα σπίτια του χωριού, παίρνοντας δώρα.
"Σε αρχόντων σπίτια βγαίνουμι σε αρχοντικά θα πάμι μαρί κορτοπούλα κι γκικέλζα Στερνοπούλα...".
Στην ομάδα μετέχουν και δύο μεταμφιεσμένοι, η "Κορτοπούλα", άντρας ντυμένος γυναίκα και ο "Αράπης", γεροδεμένος νέος με μαύρο πρόσωπο και ρούχα και μια κουδούνα κρεμασμένη στη ζώνη του. Κατά τη μετάβαση της ομάδας από σπίτι σε σπίτι, γίνονται προσπάθειες από τους άλλους άντρες απαγωγής της "Κορτοπούλας", που την υπερασπίζεται ο "Αράπης". (Ο κόσμος ακολουθεί και χορεύει με ήχους από τουμπερλέκι και γκάιντα.) Το έθιμο αυτό με τους μεταμφιεσμένους μέσα στο 12ήμερο έχει καθαρά ευετηριακό χαρακτήρα, επιδίωκε δηλαδή, την καλοχρονιά, από την κοινή αντίληψη έως τη δική μας εποχή.
Το έθιμο τούτο γίνεται (κατά τον Ρωμαίο), επειδή ο αγροτικός λαός παρακολουθεί μέσα στο χειμώνα τον λήθαργο της φύσης και τη μάχη για την επαναφορά στη ζωή και με μαγικές πράξεις έρχεται να τη βοηθήσει. Το συμπέρασμά του είναι: "Το έθιμο της Τυρικής Δευτέρας, είναι το αρτιότερο παράδειγμα, μιας ευετηριακής τελετής ενιαίας, που διατηρείται σε όλους του ελληνικούς τόπους με ποικίλες μορφές και ονόματος" (Κ. Ρωμαίου, Λαϊκές Λατρείες στη Θράκη. "Αρχείο Θρακικού Λαογραφικού και Γλωσσικού Θησαυρού" τ. ΙΑ' σς. 1-131).
Το απόσπασμα παρατίθεται τον Σεπτέμβριο 2003 από την ακόλουθη ιστοσελίδα της Αναπτυξιακής Εταιρίας Αλεξανδρούπολης
ΤΥΧΕΡΟ (Κωμόπολη) ΣΟΥΦΛΙ
29/8/2002
Στο Τυχερό στις 29 Αυγούστου γίνεται μια από τις παλαιότερες και μεγαλύτερες εμποροπανηγύρεις της περιοχής.
ΦΕΡΕΣ (Κωμόπολη) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
13/9 - 14/9
ΑΠΑΛΟΣ (Χωριό) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
8/1/2002
ΒΑΛΤΟΣ (Χωριό) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
8/1/2002
ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ (Νησί) ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ & ΘΡΑΚΗ
22/4/2002
Κυριακή του Θωμά
ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ (Πόλη) ΕΒΡΟΣ
28/8/2002
Τα Ελευθέρια του Διδυμοτείχου, δεκαήμερο πολιτιστικών εκδηλώσεων, εκφράσεων της τοπικής πολιτιστικής παραγωγής, αλλά και παρουσίασης σχημάτων παγκόσμιας εμβέλειας τα οποία λαμβάνουν χώρα κατά το μήνα Μάιο στη μνήμη της απελευθέρωσης της πόλης από την Οθωμανική Αυτοκρατορία το 1920.
ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ (Νησί) ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ & ΘΡΑΚΗ
12/10/2001
ΑΡΙΣΤΗΝΟ (Κωμόπολη) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκαν από τον Δήμο καρναβαλικές εκδηλώσεις τις Απόκριες του 2000. Φιλοδοξία όλων είναι να γίνουν θεσμός και να πραγματοποιούνται κάθε χρόνο. Περιλαμβάνουν πασαρέλα και χορό μεταμφιεσμένων, παρέλαση, διαγωνισμό χαρταετού, προσφορά σαρακοστιανών κ.ά.
ΠΕΤΡΩΤΑ (Χωριό) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
25/2
ΑΒΑΣ (Χωριό) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
10/2/2002
23/4/2001
20/7/2002
ΑΓΡΙΑΝΗ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
26/7/2004
ΑΕΤΟΧΩΡΙ (Οικισμός) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Πραγματοποιείται κάθε χρόνο στις 9 Μαΐου στον οικισμό Αετοχωρίου από την Ένωση Επαγγελματιών Αυτοκινητιστών Έβρου με την υποστήριξη του Δήμου Τραϊανούπολης. Περιλαμβάνει εσπερινό, αρτοκλασία και θεία λειτουργία στον Ναό του Αγίου Χριστοφόρου, προστάτη αγίου των αυτοκινητιστών, καθώς και μουσικές και χορευτικές εκδηλώσεις.
ΑΙΣΥΜΗ (Χωριό) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
14/8 - 15/8
ΑΛΕΠΟΧΩΡΙ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
22/8/2002
23/8/2004
ΑΛΩΝΙΑ (Χωριό) ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ
23/4/2001
18/1/2002
ΑΜΟΡΙ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
26/10/2003
6/8/2004
ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ (Χωριό) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
26/7/2002
ΑΝΘΕΙΑ (Χωριό) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
8/9/2002
6/8/2002
ΑΠΑΛΟΣ (Χωριό) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
14/8/2002 - 15/8/2002
ΑΡΔΑΝΙ (Χωριό) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
ΑΡΙΣΤΗΝΟ (Κωμόπολη) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
2/5/2002
ΑΣΒΕΣΤΑΔΕΣ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
21/5/2002
ΑΣΠΡΟΝΕΡΙ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
2/5/2002
ΒΑΛΤΟΣ (Χωριό) ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
21/5/2002
ΒΡΥΣΗ (Χωριό) ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ
26/7/2002
Λάβετε το καθημερινό newsletter με τα πιο σημαντικά νέα της τουριστικής βιομηχανίας.
Εγγραφείτε τώρα!